VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
      

        I. Základní ustanovení

Tyto „Všeobecné obchodní podmínky“ (dále jen VOP) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží a materiálů mezi firmou Jiří Tománek - Ekomex (dále jen "prodávající") a jejími obchodními partnery (dále jen "kupující").


II. Informace o prodávajícím:

Jiří Tománek - Ekomex, 468 22 Železný Brod, Betlémská 92,

IČO 11205539, DIČ CZ391009460


III. Objednávky:

Aktuální ceny a dodací podmínky jsou platné v okamžiku přijmutí objednávky dodavatelem. Případné změny objednávky ze strany odběratele, její úpravy nebo stornování lze provést pouze po dohodě s dodavatelem a to výhradně písemnou formou.

Zboží lze objednávat následujícími způsoby:

objednávkou v elektronickém obchodě v levém sloupci Produkty (eshop), preferovaný způsob objednávky 

 

Faxem: 483 389 018  (Po-Pá 6,30 -18,00)
Telefonicky: 483 389 018  (Po-Pá 6,30 -14,00)

 


IV. Platební podmínky

·      Dobírkou - při využití přepravní služby (pošta, PPL)

·      Hotově-při odběru na provozovně (na kterékoliv provozovně) Veškeré ceny jsou

       uvedeny včetně 21% DPH.

Balení:
Balení dodávky je poskytováno zdarma standardním způsobem pro příslušný druh zboží.


V. Dodací podmínky:

nabízíme Vám dvě varianty odběru zboží.

1. Osobní odběr

Osobní odběr je možné provést v našich provozovnách v Praze či Železném Brodě v době Po-Pá od 6,30 do 15,00 hod. po tel. avizu!  viz. kontakty. Při osobním odběru se zboží hradí hotově. Při objednání přes e-shop a pokud odebrané zboží přesáhne částku 6000,-Kč bez DPH bude Vám poskytnuta sleva ve výši 10%. Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.


2. Zaslání zboží službou:

a) - zboží do maximální hmotnosti 40 Kg. Balíková služba - jednotná cena za jeden balík činí 179,-Kč.

b) - zboží nad hmotnost 40 Kg. či větších rozměrů přepravní služba – (cena je individuální dle druhu, velikosti, hmotnosti a místa doručení objednaného zboží).

Zboží nad 40 Kg jsme také schopni rozdělit do více balíčků,vždy se pro Vás snažíme nalézt cenově nejdostupnější variantu. Závaznou cenu dopravy s Vámi budou telefonicky konsultovat naši odborní prodejci při vyřizování Vaší objednávky.

 

VII. Doprava k zákazníkovi a termín dodání zboží

Každá objednávka bude dodavatelem automaticky potvrzena. Většina standardního sortimen­tu bývá skladem a bude připraven k expedici do 5-ti pracovních dnů po potvrzení objednávky. Zároveň se dodavatel nezavazuje držet veškerý nabízený sortiment trvale skladem. Nedodané zboží je nutné (v případě trvání na dodávce) opakovaně objednat.


VIII. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
a) zboží se již nevyrábí nebo nedodává

b) výrazným způsobem se změnila cena zboží V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

Prodávající si vyhrazuje právo změny ceny. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena vyšší než cena uvedená na objednávce, může kupující dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.


IX. Záruční podmínky.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:  

a) opotřebení vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním

d) mechanickým poškozením


XI .Reklamace:

Námi dodávané zboží podléhá pří balení a expedici dvojí kontrole.

Reklamace mechanického poškození z přepravy: Kupující je povinen zkontrolovat zásilku za asistence řidiče přepravní společnosti a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol na jehož základě bude sjednána náprava. Na reklamace mechanického poškození výrobku,případně na dodané množství při poškození orig. balení nahlášené po odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Reklamaci na dodané množství a zjevné vady lze uplatnit do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odběratelem. Reklamaci je nutno uplatnit písemnou formou s uvedením druhu reklamovaného zboží, termínem dodávky, číslem dokladu (faktura) , popisem vady a fotodokumentací orig. zabaleného popřípadě jen částečně rozbaleného zboží.

Postup při reklamaci: 

  1. informujte nás o reklamaci písemně - doporučeným dopisem

  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu viz. Kontakty

  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu

  4. doklad o nabytí reklamovaného zboží   Vaší případnou reklamaci vyřídíme co nejrychleji,

  5. nejpozději do 30 dnů od jejího písemného doručení na naší firmu.

 

XI. Další ujednání:

Zboží zůstává až do úplného zaplacení v majetku firmy Jiří Tománek – Ekomex, která si v případě neuhrazení případných závazků kupujícím vyhrazuje právo odebrat zboží zpět.


XII. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 01.01. 2014. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto všeobecné obchodní podmínky.

 
Obchodní oddělení

Jiří Tománek - Ekomex

Copyright 2010 © ekomex.cz | Tyto stránky vytvořil Effectix.com (Tvorba www stránek & SEO optimalizace) | WebHosting Hukot.cz